Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

14 Mayıs 2013 Salı

ÇITIR BÖREK



Çıtır çıtır börek sevenler mutlaka bu tarifi deneyin derim :)) Çerez gibi yeniyor...

3 yufka
1 çay bardağı sıvı yağ
2 kaşık un
beyaz peynir
maydanoz

Sıvı yağ ve un karıştırılır ( boza kıvamında olucak) 1yufka tezgaha serilir , üzerine karışımdan 3 kaşık kadar gezdirilir.Yufka ikiye katlanır ve üzerine karışımdan sürülür.6 eşit parçaya bölünür.Beyaz penir ve maydanoz karıştırılıp kesilen yufkaların üzerine koyulur.Sigara böreği şeklinde sarılır.170 derece fırında 25 dk kadar pişirilir...

5 yorum:

birincisin dedi ki...

Ellerine sağlık,sevgiler:)

seldanın mutfak defteri dedi ki...

Merhabalar canım,
Börek nefis görünüyor ellerine sağlık. Bloğunu çok beğendim ve takibe aldım. Bana da bekliyorum. Sevgiler,

Neşeli Sesler dedi ki...

mis misssss:) bir bardak da sıcak çayyy ooooohhhh

Unknown dedi ki...

ellerine sağlık canım nefis olmuşlar belli,çıtır çıtır yanındada çayla afiyet olsun...

Fincan Teyze dedi ki...

Ben de sıvı yağ ve su karıştırarak yapıyordum. Un iyi bir fikir deneyeceğim. Ellerinize sağlık...