Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

26 Mayıs 2012 Cumartesi

Su böreği ( makarna böreği)


3 yufka
1yumurta
yarım paket kelebek makarna
1 çay bardağı sıvı yağ
200 gr beyaz peynir
3 kaşık yoğurt

üzeri için
1 yumurta
2 kaşık yoğurt
çörek otu

Makarna normal yemek kıvamına göre biraz daha pişirilir.Suyu süzülür ve tencereye alınır.Yoğurt,yumurta ve sıvı yağ iyice çırpılır ve makarnanın üzerine dökülür.Peynirde ilave edilir ve iyice karıştırılır.Bir yufka tepsiye kenarlardan taşacak şekilde serilir.Üzerine bir yufka koyulur.Makarnalı karışımdan dökülür.Diğer yufka koyulur.Tepsinin kenarlarından taşan yufkalar güzelce böreğimiz kapatılır.üzerine yumurta ve yoğurt karıştırılıp üzerine sürülür.Çörek otu serpilir.170 derece fırında pişirilir...

12 yorum:

herşey tadında dedi ki...

kim sevmez su böreğini
nefis görünüyor
emeğine sağlık kuzum;)

*mehtap dedi ki...

makarnaya asla dayanamam,eline sağlık..

Unknown dedi ki...

Bu böregi çok sevıyorum,ellerıne saglık nefis olmuş.

Gurme Şirine dedi ki...

aaay aay ayyy ...
ben çok severim makarnalı su böreğini...
çok lezzetli oluyor...
hemde doyurucu...
ellerine sağlık canım...
kocaman sevgiler...

Unknown dedi ki...

Çok severek yapar ve yerim ellerine
sağlık canım.Mutlu hafta sonları, sevgiler.

fatma krbyz dedi ki...

Allahım börekkk hemde su böreği..bayılırım ellerine sağlık canım :)

Bayanguş dedi ki...

:) Çok lezzetli görünüyor. Aklıma düştü, denemesem olmaz!! Ellerine sağlık.

pembe kekik dedi ki...

Ben makarnayı hep sütle karıştırıyordum yoğurtla da deneyim o zaman.Sevgiler:)

Unknown dedi ki...

Ben de sütle yapıyordum ilginç denemk lazım! Ellerinize sağlık harika görünüyor.. Canım çekti şimdi :) Sevgiler

Neşeli Sesler dedi ki...

Ben bizzat yedim zupppeeerr:)

Melike - Habibe dedi ki...

bende çok severim ellerine sağlık illa yemişliğim vardır ama kendim evde hiç yapmadım sanırım yeni deneyeceğim şey bu olacak :) akşama eve giderken ben bi yufka alsam mı :)

nanemaydonoz sofrasıGÜL dedi ki...

hiç yapmadım yapacağım eline sağlık
makarna ve su böreği sevdiğim iki lezzet hımmm:)