Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

24 Nisan 2012 Salı

Arkadaşlarımla akşam yemeği

 Eveeeet merak edilen davet masam :))
Şu an bu masaya baktığımda herkesi oturduğu yerde gördüm ve inanın gözlerim doldu.Çok keyifli sohbetler eşliğininde yendi yemekler.En kısa zamanda tekrar görüşmek istiyorum arkadaşlarımla :)
Daha önce de bahsetmiştim okul arkadaşlarım gelicek diye. Gönül diğer arkadaşları da görmek isterdi ama malum şartlar...
Elif' taaa Ankaralardan geldi.En son yazın ben onun misafiri olmuş ve çok iyi ağırlanmıştım.Nuray ve Zehra  Şirinevlerden geldi. Bizim için güzel bir haber Elif,  eylül ayında istanbula taşınacak :))İnş o zaman daha sık sık görüşeceğiz  :))
Çok uzun yıllara dayanan arkadaşlığımız ve dostluğumuz var.Çok şükür aramıza hiç bir zaman küslük girmedi,girmezde inş..Hepsinizi çok seviyorum kızlar :))
Elif kucağında 1.5 yaşında oğluyla gelmişti düğünüme :)) Yanlış hatırlamıyorsam oğlu durmamış ve babası salon dışında oyalamaya çalışmıştı.Şimdi onun oğlu 5.5 yaşında benim kızımda 3 yaşında :))  Neler değişti hayatımızda..Ama biz hiç değişmedik inşALLAH değişmeyeceğiz..Eski neşemiz ve güzelliğimiz bizde baki kalıcak  :))
Nuray bize lisede dahil oldu ama onuda benimsedik ve aramıza aldık :)) Bu yazdığımı okuyunca eminim bana kızacak.Elifin geleceği belli oldu tarihten sonra her konuşmamızda 'özlem bak bana  incirli tatlıdan yapacaksın ona göre' dedi.Daha önce bana geldiğinde yapmıştım ve çok beğenmişti.Bende arkadaşımı kırarmıyım hiç hemen yaptım tabi,ama fotosunu çekmeyi unutttum...
Zehra'nında mayıs ayı içinde kızı olucak inş. Bu yazıyı okuduktan sonra kolay ve hayırlı  doğum için sizde dua edin lütfen :)
Fotosunu çekmediğimiz ;
    mercimek çorbası
   akçabat köfte
   muhallebili incir tatlısı da vardı  :))
O gün eşim diline dolamış;
  tabi tabi arkadaşların geliyor bu kadar özen onlar için
  aa bana hiç bu yemeklerden yapmadın,ben böyle hizmet hiç görmedim
  ama olsun ben senin bana yaptığın kuru ekmekleri severek yiyorum :))
  kahvaltı masasını hazırlarken gelip bana ..Canım bu kahvaltı takımı yeni mi ben hiç görmedim demez mi ?
İşte o anda Özlem koptu ve elimde ki bıçakla o nu etkisiz hale getirdi :))


Masaya otururken lütfen ben yemek masasında muhabbet etmeyi çok severim hemen kalkmak yok dedim.Sanıyorum eşim ve elifimin eşi çok korkmuşlar ki,masadakiler toplanırken bile oturuyorlardı :)))

21 yorum:

Arzu Sözen dedi ki...

100. izleyicin olarak geldim canım sofraysa harikaaaa... afiyetler olsun...:)))

neslim dedi ki...

özleeeemmm bu masadan da bıze hazırlancak dımı ..:))ellerıne sağlık döktürmüşsün baya coşmuşsun aynen devam..:))

ÖZLEMCE dedi ki...

İnş canım sız geldiğinizde beraber hazırlayacağız :)

CADI KIZIN DIRDIRI.. dedi ki...

Allahtan karnim tok yoksa bu postun hesabini sorardim:-))
Ellerine saglik canim hepsi lezzetli gozukuyor;-)

fatma krbyz dedi ki...

harika bir masa ımmm diyet bozulacak belli :) ellerine sağlık canım..

ÖZLEMCE dedi ki...

:)) çok tatlısın

AslıASLI dedi ki...

Gerçekten nefis bir masa olmuş. Her ayrıntı ve yaptığınız güzellikler harika görünüyor. Birde keyifli sohbetler eşliğinde ne güzel olmuştur. Ellerinize sağlık.

Sonu garanti tarifler dedi ki...

hımm. çok güzel gözüküyor ellerine sağlık canım..

Cici Butik dedi ki...

Sofra yemekteyiz programindan firlama gibi :) arkadasiniz olup size yemege gelesim geldi :)

Adsız dedi ki...

Ne güzel ya Allah nazarlardan saklasın bende isterim arkadaşlarım evime gelsin böyle ama ne yazık ki sevdiğim arkadaşlarım başka başka illerde kaldı üniversiteden sonra inşallah yenilerini edinirim:(

Mutfak Dili dedi ki...

Bu guzel dostluklar hic bozulmasin elinize saglik olsun..Hepsi cok guzel olmuşş...

ayla al dedi ki...

harika bi masa ya muhteşemin üstüne: eline sağlık canım:)

Neşeli Sesler dedi ki...

Auyyyyy amannnn oğğğyyyy yoooğğğğğ nasıl resimler çekmişim öyle nasıl nasıl walla tebrik ettim kendimi:)))

Gerçekten çok geçmişe dayanan bir dostluğumuz var umarım hep böyle kalırız. Azra ile Mert çok yıldızları barışmasa da büyüdüklerinde daha iyi olacaklar inşallah... Walla yemin ederim 5k almışımdır:(((( Özleemmm naptın sen naptınnn:))

ellerine sağlık arkadaşım evin taşsın dökülmesin bolluktan inşallah:))

ÖZLEMCE dedi ki...

kızma ama senin blogunda bile yok boyle fotolar :))) süpersin
Sızın varlığınızla şenlendi evim :))

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

CANIM ELLERİNE SAĞLIK HARİKA MASA OLMUŞ
:)

Unknown dedi ki...

Özlem'cim iadeyi ziyarete geldim masan ve menün harika ellerine sağlık sevgiler.

umutluhayat dedi ki...

herşey muhteşem.ellerine sağlık canım.artık sende benim tarafımdan takip ediliyorsun.sevgiler.

herşey tadında dedi ki...

ohh allah ağzınızın tadını bozmasın paylaşımların bol bol olsun inşallah;))
sevgiler

FİLİZ'CE dedi ki...

benim masa seninkinin yanında solda sıfır kalır..neler yapmışsın öyle hepsi harika gözüküyor..ellerine sağlık cnm..sevgiler..

tarchinbyseden dedi ki...

müsaitseniz akşama size yemeğe geliyoruz :p fakat masa muazzam, elinize sağlık :) bir mutfak özürlü olarak gıptayla baktım yaptıklarınıza :)

Neşeli Sesler dedi ki...

Oziiii şu an 13 eylül 2015 ve 3 yıl erdeyse geçmiş bu masya orturalı.. ben istanbula taşındım zehranın kızı kocaman oldu senin ikinci oldu buyudu bile benimse 2. doğmak üzere zaman ne hızlı geçiyor gerçekten:)
Lakin istanbulda daha sık görüşeceğiz kızm yalan oldu... uzaklık hayat şartları bizi nerelere getirdi ey gidi...
En kıza zamanda yine böyle bir sofrada buuşmak üzere :)