Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

3 Mart 2012 Cumartesi

Gamze Anne'ye


ATAKAN310309 uzun süredir takip ettiğim bloglar arasındaydı. Benimde 3 yaşında kızım var ve onunla faaliyet yapmaktan keyf alıyorum.Anne bloglarınıda değişik faaliyetler öğrenmek için takip ediyorum.Keşke Gamze annenin hastalığı değilde oğluyla güzel paylaşımları basında yer alsaydı.
Binlerce insan gibi bende dua ediyorum sağlığına kavuşup kendisiyle  ılgılı yapılan bütün haberleri oğluyla okuması için :))İnşALLAH Gamze anne sağlığına kavuşur.Onun gibi hastalar içinde umut ışığı olur.

Gamze anneyle ilgili yazımı kan bağışında bulunmadan önce yazmak istemedim.Çarşamba günü eşim, ben  ve iki arkadaşımız sağlık ocağına gidip kan aldırdık. tam ayrıntılarıyla anlatıyorum. Hemşire 2cc  5 tüp kan aldı.kargoyla göndereceğimiz için paket yapmamız gerekiyordu.Hemşire tüpleri plastik eldivenin parmak yerlerine yerleştirdi.Daha sonra kutuya koyup kargoya gidildi.Bir iki kargo şirketi saat 10'u geçtiği için acil olan kargomuzu kabul etmedi.En sonunda ARAS KARGO ÇAPA'ya teslim etmek üzere paketi teslim aldı. O günden beri neden ilk duyduğumda kan vermeye gitmedim diye düşünüyorum.Eğer sizde hala bir adım atmamışsanız lütfen lütfen lütfen .....

inanın ben çok rahatladım.Gamze annenin yazılarını okurken utanıyordum.her yazısında gözyaşlarına boğulurken nasıl olurda kan bağışında bulunmazdım.üzülmek ağlamak değil bişeyler yapmak gerekiyor.
Acılar nasılda insanları birbire yakınlaştırıyor. Binlerce insan onun için dua ediyor ..
ALLAH'ım onun ve onun gibi şifa bekleyen hastaların yardımcısı olur inş...

1 yorum:

neslim dedi ki...

allah'ım bütün hastalara şifa ver yarabbim..:(