Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

30 Mart 2012 Cuma

Elmalı kurabiye (baklavalık yufka)


Yine isim koyma problemi yaşadığım tariflerden  :))
Bu tarifi aylacımdan aldım kendisi yapmış çok beğenmiş,benimle tarifi paylaştı.Tarifi verdiği gün hemen yaptım ve bende çok beğendim.Sizlerle paylaşıyorum sizde deneyin lütfen....

Malzemler
  12 adet baklavalık yufka
  1 adet elma
  yarım çay bardağı fındık
  1 çay kaşığı tarçın
  yarım çay bardağı şeker
  1 kaşık tereyağı

Elma rendelenip şekerle suyunu çekene kadar kavrulur.Soğuduğunda tarçın ve fındık ilave edilir Tereyağı küçük bir cezvede eritilir.Bir kat yufka tezgaha serilir.Fırça yardımıyla tereyağı sürülür.Üzerine bir kat daha yufka serilir.Bu işlem yufkalar bitene kadar tekrarlanır. Yağlama işlemi bitince elmalı karışım yufkanın uzun kenarına koyulur.Rulo şeklinde  sarılır.Bıçak  yardımıyla 8 parçaya bölünür.160 derece fırında hafif kızarana kadar pişirilir.soğuyunca pudra şekeri dökülür..AFİYET OLSUN

5 yorum:

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

BEN GELDİM .
:)
HARİKA CANIM :))

ÖZLEMCE dedi ki...

hoş geldin :) nerelerdesin ?

birincisin dedi ki...

ÇITIR ÇITIR NE GÜZEL OLMUŞ,ELLERİNE SAĞLIK:)

Mutfaknotlari dedi ki...

geldim ziyaretin için teşekkürler
sayfanda güzel tariflerin var bunuçok beğendim çıtır çıtır olmuştur
sevgiler
izlemeye aldım seni
görüşürüz

meri dedi ki...

aaa bu da çok güzelmiş