Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

18 Mart 2012 Pazar

Pazar kahvaltısı

Merhabalar..Yaklaşık bir yıl önce başımdan geçen bir olayı anlatmak istiyorum sizlere ....
Bu olayla ilgili yorumu size bırakıyorum...
Bir yıl önce ev almak kısmet oldu bize..  ev bulundu,nakit para ayarlandı.kredi çekildi derken iş tapuya geldi
Daha önce ev alan bir arkadaş alıcı ve satıcının kimlikleri birde tapuyla baş vurduklarını söyledi.Eşim işi yoğunluğu nedeniyle bu işlemlerle ben ilgilendim.İlk gün gittim evrakları verdim.Bu şekilde baş vuru kabul etmediklerini satıcın kendisininde olması gerektiğini söylediler.Memurla aramız da geçen diyalogları aynen yazıyorum.Ben
   _Başka evrak gereklimi
....Hanımefendi gerekli evraklar panoda yazıyor
bakınıyorum bakınıyorum etrafta duvara asılı sadece takvim görüyorum
 _pardon hangi panoda ben göremedim
... şurrrrddaaa   aaaa pano nerede ya diyor

 neyse ikinci gün her şey hazır tapu için baş vurumuzu yaptık.Satıcı kişide yanımda ama kimse sormadı bile....Bütün evrakları görevli memurun önüne koydum.Karıştırdı inceledi sanıyorum onun için gerekli olanları aldı.Bize satışın yapılacağı saati msjla bildireceklerini söyledi.Tapu işlemleri randevu sistemiyle yapılıyor
 Öğleden sonra msj geldi. bir sonraki  gün saat 15-00 tapu işlemleriniz gerçekleştirilcek diye.Bir sonra ki gün tapuya gidildi.İpotekli satış olduğu için Avukatın bulunması gerekiyormuş.Tapuya gittiğimizde Avukatı aradım yanımıza geldi.Özlem hanım üzgünüm satış bu gün gerçekleşemeyecek :((  ipotek evraklarını vermediğiniz için tekrar başvuru yapılacak.Nasıl vermedim diyorum bütün evrakları verdim memura..........
Avukatla beraber görevli memurun yanına gittim.Bir şey yapılamaz mı bu işlemi yapan kişinin hatası dedim.
Sadece evrak işlemlerinin 2-3 saati bulacağını ve bu güne yetişmeyeceğini söyledi.Bu arada kızım kucağımda uyuyor.Ben çok kolay ağlarım annem hep şikayet ederdi bu huyumdan... Satış işlemlerin yarına kaldığını öğrendiğimde istem dışı gözyaşlarım aktı ve sinirlerim bozuldu..

50li yaşlarda bir amca yanıma geldi 'hayırdır neden ağlıyosun kızım' dedi.Bende bütün sinirimle iki gündür sorun çıkıyo işlemlerimizde bu günde olmadı yarına kaldı ,kızımda mahvoldu satıcıya da mahcup oldum diye başladım sıralamaya (bende   biraz nurhayat gibiyim bir başladım mı takır takır sıralarım)  Amca dur kızım sen evrakları bana ver benim yeğenim burada görev yapıyor belki halleder dedi.Bir kaç dakika sonra amca geldi üzülme bu gün halledilecek işin dedi  ve ben beklemeye başladım.....
..........
...........
yaklaşık yarım saat sonra müdürün odasından benim ismim seslenildi.Satış işlemleriniz burada gerçekleştirilecek diyen memura bi baktım,yarım saat önce bana evrak işlemlerinin bugüne yetişmesi mümkün değil demişti.. Sanki öyle bir konuşma aramızda geçmemiş 'sizde evlendiniz hayırlı olsun' dedi Kendince espri   yaptı.İçimden sen üç gün espri yapsan acaba hiç birine gülermiyim dedim...
Dışarı çıktım amcaya teşekkür etmek için ama bulamadım..  ALLAH razı olsun diyorum her aklıma geldiğinde,yeter mi acaba  ?

Tabudan  ayrıldım eve geldim hemen anneciğimi aradım.Anne kolay ağlıyorum diye kızardın bana ama bak ne kadar faydası oldu bu gün bana  dedim. Annemin sevimli sert çıkışları vardır bayılırım ve çok gülerim...
Heee  demessin annem kaç gündür dua ediyo bana işim yolunda gitsin diye ....
Anne ağladım diye oldu   :)))))


Bu sabah uyandığımda eşime hamburger ekmeği alır mısın dedim.Rüyamda mı gördüm bilmiyorum  uyanır uyanmaz gözümde bu görüntü canlandı.

1 hamburger ekmeği
1 yumurta
1 çay kaşığı tereyağı
beyaz peynir ve kaşar (tercih)

ekmeğin üzerine bardağı bastırıp döndürerek yarıya kestim.kesilen kısmı çıkardım.İçine tereyağı ve peyniri koydum.Üzerine yumurtayı kırdım.Tepsiye koyup 170 derece fırında yumurta pişene kadar beklettim.Yumurtanın katılaştığını görünce fırından çıkardım ama ekmek biraz sertleşmişti.Yumurtalı ekmekleri tencereye koydum ve elımle su serptim.Tencerenin kapağını kapattım.Yaklaşık 5 dk sonra ekmeklerim yumuşacıktı.  Sabahları kızımı şaşırtmak çok hoşuma gidiyor.Azra görünce ama bunun gözü burnu nerede dedi  :)))

6 yorum:

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

işler hallolmuş !! hayırlı olsun !

ekmeklerde hazır olmuş !
afiyetler olsun,

harika görünüyor ama !

ÖZLEMCE dedi ki...

Hooşgeldin..... böyle küçük yaşanmışlık paylaşıcam sizlerle :))
deneyin tavsiye ederim :)

*mehtap dedi ki...

Ekmek harika fikir,bende çocuklara yapiim.eline sağlık.

Neşeli Sesler dedi ki...

Ekmek harika fikir yaa... cingöz :))

Ağlamayana meme yok olmuş senin hesapta:))

ÖZLEMCE dedi ki...

her pazar değişik fikirler gelicek beklemede kal :))

ayla al dedi ki...

kesinlikle deniyce çok güzel görünüyo eline kolunasağlık...