Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

10 Mart 2012 Cumartesi

Yeni iplerim :))

Bu gün kızımla dışarı çıktık. İlk hedefimiz tuhafiye oldu.İkimizde etamin iplerini inceliyoruz .
Azra _ annecim aradığın ipi ben buldum ( kırmızı )
        _ ama kızım bize kırmızı lazım değil  ve evde kırmızımız var
Azra _ annecim ben baktım o kırmızı uğur böceği gibi kırmızı değil  :)) kırmızıyı aldık eve dönerken
Azra _  biz siyah almayı unutmuşuz
        _ o niyeymiş
Azra _ siyah olmadan nasıl uğur böceği yaparız
         - evde var diye hatırlıyorum gidince bakarız    dedim ve yolumuza devam ettik. Eve gelir gelmez hemen siyah ipimiz var mı diye kontrol etti.Sen nasıl bişeysin deyip ısırdım ellerini  :)))

Bakalım annesi bu güzel iplerle neler yapıcak  :))
       

1 yorum:

Adsız dedi ki...

ısır o parmakları benim için de yumuş yumuş öp güzel annesi, güzel kızını. maşallah:)
etaminleriniz, çarpı işiniz ne kadar da hoş ve zarif. bakmaya kıyamadım vallahi.
Ellerinize sağlık.