Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

28 Mart 2012 Çarşamba

Kızımın Kapı süsü


16 güzel kızımın doğum günü bende ufak ufak başladım hazırlıklara  :))
Bu kapı süsü benim eserim,daha yeni  bitti ...
Ne kadar hızlı geçiyor zaman 3 yıl oldu.Daha dün gibiydi 40 haftasını dolduran kızımın dünyaya gelmeye pek niyeti yoktu.Herhalde keyfi yerindeydi..15 nisanda benim ısrarım üzerine eşim maça gitti.Her defasında o gitmek ister ama ben gitmesini istemezdim.Olacağı varmış ama birazda ben sebep oldum.Git canım ben iyiyim telkinlerinden sonra maça gitmeye karar verdi ve gitti.Maç sonrasında eve geldiğinde topuğuna basamıyordu.Israrım üzerine o gece doktora gitmedi.Sabah benim kontrolum için hastaneye gittik ,tabi eşimin ayağı iyice ayırmaya başladı.Denk geldi benim randevu saatimde ortopedide sıra bulduk. Ben kadın doğuma eşim  ortopediye gittik.Doktorum bazı sebeplerden dolayı bugün içinde sezeryan olmam gerektiğini söyledi.Çıkışta eşimin yanına giderken ayağı alçıda tekerlekli sandalyeyle bana doğru gelen birisini gördüm.Aman ALLAH'ım eşim   :(((((
Eşimi hastanede bırakarak eve kayınvalidemi, hastane çantamı almak için döndüm.Hiç bir iyiliklerini unutmayacağım eniştemle beraber teyzemi de okulundan aldık hoooop hastaneye   :(( Eşim bizi hastane kapısında karşıladı   :)))  Eşim ben eve geldiğimde tekerlekli sandalyesiyle bütün hastane işlemlerini tamamladı. Odama çıktım doktorumu  beklemeye başladık.Güler yüzüyle geldi epidural mi yoksa genel anestezi mi dedi .Kendisini normal doğuma hazırlamış biri olarak sezeryana alınacak olmanın heyecanı ve korkusuyla benim için uygun olanı hangisi diye sordum.Epiduralde bebeğini doğduğu anda görürsün dedi ve ben atladım.epidural epidural dedim .Özlemcim hazırsan gidelim dedi..
Hastanede bizimle olan herkes çok anlayışlıydı.Odadan çıkıp eşimle beni yalnız bıraktılar.O anları hiç unutmayacağım  :(((  eşimle vedalaştık beni sedyeye zorla yatırdılar. Sanki yürüyerek gidilmez ameliyathaneye :((  sedye daha çok geriyo insanı  :( sedyede yatarken eşime bakmaya çalışıyorum.ağlıyorum ,alıyorum,ağlıyorum..Onunda bana bakışlarını asla unutmayacağım :(((
Girdik ameliyathaneye  içerdekiler kikiri kakara konuşup gülüyolar.. EY ALLAH' bende ne zor var sizde ne zor dedim içimden..Benim ağlamalarım doktorum gelene kadar devam etti
Doktorum, elimi sıkı sıkı tutarak Özlemcim neden ağlıyorsun, anne olmak kolay değil, korkma hiç bir şey olmayacak birazdan bebeğinle koklaşacaksın,hiç acı hissetmeyeceksin dedi ama benim ağlamama pek bir faydası olmadı.Belime yapılan iğneden sonra ayaklarımın kıpırdamamasıyla korkumm iyice arttı..
Bir süre sonra doktorum özlem hazır mısın dedi ve üst üste 3 defa hapşıran kızımı gördüm (hala tek hapşırmaz en az üç)...Doktorum ne ara bilmiyorum eşimden fotograf makinesini  istemiş.Bizimkiler de ooooo özlem makineyı istediğine göre iyi durumda diye düşünmüşler...Kızımla bir iki fotograftan sonra doktorum dayanamayacağımı düşünüp beni uyutmaya karar vermiş.Ağlamam kızımı gördükten sonra daha çoğaldı diye:(
Herşey bitti ameliyathaneden çıkarken yarı baygın birisinin şarkı söylediğini duydum.Bi baktım başımda bana gereksiz şeyler sorup konuşturmaya çalışan hemşire... tam kapıdan çıkarken soktum lafımı  :))  ' ay inanamıyorum bu sesle şarkı mı söylüyorsun ' dedim ve bi baktım kapıda bizimkiler söylediğimi duymuş gülüyorlar. O anda kalabalığın içinden sadece eşimi gördüm  :))Herkes gözümüz aydın derken o elimi sımsıkı tuttu 'Annelerin en güzeli nasılsın' dedi :(((    
İşte bunları yaşayalı 3 yıl olucak  :((







Her aşamanın resmini çektim yapmak isteyen olursa  yapamadığı  yeri sorarsa bilgilendiririm :))

9 yorum:

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

ÇOK GÜZEL OLMUŞ CANIM
:)))

ÖZLEMCE dedi ki...

:)) sğl canım

mutfagabuyrun dedi ki...

gülerek kullansın canım.çok güzel.

ÖZLEMCE dedi ki...

sğl teyzesi :)

ayla al dedi ki...

çok güzel olmuş azracık yeni yaşında güzel günlerde kullansın...

ÖZLEMCE dedi ki...

Âmin ins

AslıASLI dedi ki...

Çok duygulandım yazdıklarınızı okurken :( ama dünyalar güzeli bir kızınız gelmiş dünyaya, ne güzel.

Kapı süsünü çok beğendim ayrıca ellerinize sağlık ve kızınızın doğum günü kutlu olsun :)

ÖZLEMCE dedi ki...

anne olmak kolay değilmiş. Aslıcım bloguma hoş geldin :)

Coşkunlu Figen dedi ki...

çok güzelmiş çok sevimli kapı süsün kız çoçukları gibi:))doğum hikayende hoş bende istiyorum bebek kısmetse..sevgiler...