Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

26 Mart 2012 Pazartesi

Ton balıklı makarna salatası


Bu gün tariflerim biraz basit ama mazeretim var....
Ispanak yıkadım dersem güler misiniz  ?  Ispanağı çok severim taaaaaa temel reis zamanlarından beri :))) Kızıma bile ilk önce temel reis çizgi filmlerini izlettim sonra ıspanağı yedirmeye başladım.Her yediğinde 'annecim bak kollarım TEMEL RİNKS  gibi güçlü oldu' der..Eşim pek sebze sevmez ama çok şükür azranın arası iyi  :))
Dün pazardan dondurucuya koymak için biraz fazla aldım.Yıkama işlemi yaklaşık 2 saat sürdü.Bir şişe sirke bitti
ama bende yıkama işlemini bitirip dondurucuya yerleştirdim  :))
Bu gün biraz gezme tozma işi yapılınca yemek için biraz kolaya kaçtım.Mercimek çorbası ve salata vardı. Eşim çok beğendi salatayı arada yapalım değişik oldu dedi.Eşim programlanmış gibi her şeye güzel oldu der sağolsun :))

1 bardak kelebek makarna
1 adet közlenmiş kırmızı biber
super fresh ton balığı
3 dal maydanoz
2 yaprak marul (tercihen göbek)
kaşar peyniri

Makarnalar haşlanır.Salata kasesinin içine kırmızı biber ince ince doğranır.marul ve maydanozda doğranır.soğuyan makarnalar ve ton balığı koyulur,güzelce karıştırılır.Üzerine kaşar rendelenir sonra afiyetle yenir..........


5 yorum:

Unknown dedi ki...

Blogunuzda tariflerinizde cok güzel ellerinize emeklerinize saglik Aramiza hos geldiniz .

ÖZLEMCE dedi ki...

:)) çok teşekkür ederim. sende benim bloguma hoşgeldin :))

ÖZLEMCE dedi ki...

:)) çok teşekkür ederim. sende benim bloguma hoşgeldin :))

Neşeli Sesler dedi ki...

En azından "habuni mi yiyeceğğğuukkk" demiyor:)))

ÖZLEMCE dedi ki...

Dedimya programlanmış sanki herşeye güzel olmuş....
yemek yoksa kahvaltı yaparız diyor..
Annem hep derki ; ALLAH bilir dağını veriri karını :)))