Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

23 Mart 2012 Cuma

Soslu tavuk



Geçen hafta eltimin kızının doğum günü nedeniyle yine düştük yollara...
İki elti neredeyse İstanbul'a sığmayacaktık.Birimiz istanbul'un anadolu yakası girişinde diğerimiz avrupa yakası çıkışında   :)))
Gittik mangal yapmaya karar verdik köfteler benim eserim.Daha öncede bahsetmiştim dedem köfte ustasıdır.eeee bizede bulaşmış heralde bişeyler pek beceririm köfteyi  :))  Pek bi özene bözene hazırladık masayı ama mangal o kadar geç oldu ki yemekler masaya gelir gelmez blogumuzu unuttuk yemeye daldık.
Yemek bitti tam masayı topluyoruz iki elti başladık gülmeye  :)))) hiiiiiii

Eşimde tavuk için güzel bir sos yaptı.paylaşıcam sizlerle....

Malzemeler

1 kg tavuk kanat (pirzola haline getirilmiş)
3 kaşık yoğurt
1 yumurta
yarım çay bardağı sıvı yağ
kırmızı biber
nane
karabiber


Tavuk hariç bütün malzemeler iyice karıştılır.Daha sonra tavuklar ilave edilir ve iyice sosa bulanmaları için karıştırılır.Buzdolabında 2 saat kadar bekletilir.Mangalda et olmasına göre gayet yumuşaktı sanıyorum sosun etkisi...



4 yorum:

fatma krbyz dedi ki...

mangal cok güzel ve lezizdi.elticeyzim. ama foto çekmeyyi hep unutuyoruz..olsun :)) böyle böyle ğrencez bu işi :))

neslim dedi ki...

bensız yedınız ya bunları çok kırldım..kocaya dedım bensız nasıl geçtı boğazından ama neyse bıgünde ben yaparım çağırmam dermışım..:))

birincisin dedi ki...

Bende tavuğa böyle bir sos hazırlıyorum ama nane değil kekik koyuyorum yumurta hiç denemedim..Bir daha ki mangala bu sosu deneyeceğim...Afiyet olsun sizlere:)

ÖZLEMCE dedi ki...

seninle de yaparız neslim :)