Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

8 Mart 2012 Perşembe

İyi ki varsın


7 Mart eşimin doğum günü kendimce güzel bir pasta hazırladım ona.

Malzemler
   pandispanya
   pasta kreması
   çilekli jöle
   çikolata
   çikolata parcacıkları
   ceviz

Bizim evde yaş pastayı pek seven olmadığından ben fincan tabağı kullandım.
Pandispanyadan fincan tabağı yardımıyla iki eşit parçayı kestim.Bir tanesini tabağın üzerine yerleştirdim.Kekin üzerine pasta kremasını koydum  ve orta kısmını cikolata ve ceviz parçaları koydum(uğur böceğinin şeklini verebililmek için) Daha sonra diğer  kestiğimiz keki koydum.Kekin üzerini pasta kremasıyla kapladım. Erittiğim çikolatanın bir kısmını fırın kağıdının üzerine dökerek yuvarlak bir şekil çıkarttım.Kalan çikolatadan  6 damla pastanın üzerine damlattım.jöleyi pastanın üzerinden kolay akmaması için koyu kıvamda hazırlayıp döktüm.Çıkolataya ağız ve göz yaparak pastaya yapıştırdım. Buzdolabında iyice katılaşana kadar beklettim ve daha sonra servis tabağına aldım. Üzerine bir mum koyarak eşime süpriz yaptım.Çok mutlu oldu canım benim  :)

Bu sıralar kızım uğur böceğine takmış durumda.Uğur böcekli ne görürse 'annecim bunu bana alarmışın' diyo
Bende her ikisinin gönlünü alabilmek için uğur böcekli pasta yaptım.Jöleyi dökme aşamasına gelene kadar ' bu nasıl uğur böcekli pasta' deyip durdu başımda :))

CANIM gün geçtikçe artan sevgimizi bir ömür sürdürme dileğiyle....

4 yorum:

Neşeli Sesler dedi ki...

Canım arkadaşım...
Hep böyle mutlu olun inşallah... size baktıkça huzur doluyor içim:)
Sevgiler...

ÖZLEMCE dedi ki...

Ay canım benim sizde hep mutlu olun inş..
Herkes mutlu olsun :)

*mehtap dedi ki...

ne güzel bir pasta olmuş.Eşinize nice mutlu yıllar.Elinize sağlık.Bende beklerim misafirliğe.

ÖZLEMCE dedi ki...

ah seve seve :)))