Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

2 Mart 2012 Cuma

Mutlaka izlemelisiniz..



Çok etkileyici ve süper bir film olmuş.Bütün ekibe emekleri için tebrikler..
Emin olun efektler tüylerinizi diken diken edecek. Ben bı ara o kadar çok etkisinde kaldım eşimin uyarısıyla kendime geldim.. ' Kılıcını kın'ından çıkartıp savaşa gideceksin sandım' 
Hele o hep bir ağızdan getirilen TEKBİR sırasında belki benimde sesim duyulmuştur salonda  :))
Ecdadımız önünde saygıyla eğiliyorum...

Kızıma 3 saat kadar bakan arkadaşıma (Erenay) teşekkür etmeden geçemeyeceğim.Arkadaşımın 6 yaşında oğlu ve 4 yaşında bir kızı var.kızımla aralarında bir yaş olmasına rağmen çok iyi anlaşıyorlar..MAŞALLAH.. Babası ayrılırken ona biz gelene kadar ağlamaması için tembihte bulundu.Eve geldiğimizde babasıyla aralarında geçen konuşmayı yazıyorum

AZRA_Babacığım ben bir kere ağladım.
          _   neden?
AZRA_Berk beni kucağına almaya çalıştı
          _bunun için mi ağladın sen ?
AZRA_evet bunun için ağladım. hiç komşu komşunun kızını kucağına alır mı ?
          _..............................   :)))
  Çok tatlısın Canım Yavrum...

5 yorum:

Neşeli Sesler dedi ki...

yerim o tipinden o kızının senin:))) haklı çocuk hiç komşu kızı kucağa alınır mııı???

Fetih filmi mükemmeldi gerçekten :) benim bununla ilgili yazım çok yakında yayında olacak ama kop kooppp şeklinde:))

ÖZLEMCE dedi ki...

ay çok merak ettım hemen ekle bekletme :))

neslim dedi ki...

komşu komşunun kızını hıç kucağına alırmı haha öldüm gülmekten ya..:))

neslim dedi ki...

fılme en kısa zamanda bende gıtmek ıstiyorum ..:))

fatma krbyz dedi ki...

desene yine bebek bakıcısı oluyorum :)))