Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

27 Mart 2012 Salı

Kaşarlı sucuklu ekmekler



 Bu sabah kahvaltımız için yaptım bu ekmekcikleri....
Gördüğünüz gibi yine light, en azından ekmeklerimiz :))
 
5 dilim ekmek
5 adet dilim kaşar
15dilim sucuk

Ekmekleri fırın tepsisine koydum.üzerine tereyağı sürdüm ve dilim sucukları koydum.150 derece fırında 10 dk kadar pişirdim.Daha sonra sucukların üzerine dilimlenmiş kaşar peynirini koydum ve fırını kapattım.Kaşarlar istediğim kıvama geldiğinde fırından çıkardım...

3 yorum:

mutfagabuyrun dedi ki...

kaşarlar erimişki harika olmuş cnaım.naçizane fikrim olacak.ekmekleri kıtır seversen fırına direk ver.eğer bayat ekemekten yaparsan yumuşak olsun dersen fırının ızgara düğmesi ni aç.öpüyorum.

ayla al dedi ki...

süper olmuş ya ellerine sağlık. en kısa zamanda denemem lazım ...

ÖZLEMCE dedi ki...

sevdacım teşekkürler bilgilerin için ....

aylacım hafta sonu ben yaparım size :)