Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

11 Mart 2012 Pazar

Tavada Somon dilimi


Karadenizli olarak tek tercih etmediğim balık heralde somondur. Kendisiyle hamileliğim sırasında tanıştım ve pek memnun olmadım.Çok zor geçen hamileliğimde bana ısrarla yedirilmeye çalışıldı ama başarılı olunmadı  :))
Ananemin  koyun etinin kokusuna tahammülü yok hatta yanında koyun etinden bahsedilince tülbentini burnuna kapatır' sanki kokusu burnuma geldi' der.. Ay inanamıyorum bende oyle oldum somon denilince o yoğun yosun kokusu geliyor burnuma :(((
    Her  ne kadar kokusundan rahatsız oluyorum desemde ben bir anneyim ve kızımın sağlıklı beslenmesi benim için çok önemli. haftada bir gün mutlaka balık yedirmeye çalışıyorum.

Malzemeler
   1 dilim somon
   1 diş sarımsak
   limon
   1 çorba kaşığı zeytin yağı

zeytinyağı yarım diş sarımsak ve 3 damla limon karıştırılır ve somona sürülür .yağsız tavada kısık ateşte döndürerek yaklaşık yarım saat pişirilir .Kısık ateşte piştiği için çok fazla kızarmıyor. Evde limon ve sarımsak kokuyor  :)))

3 yorum:

Neşeli Sesler dedi ki...

pişirirken balığın bir tane altına bir tane üstüne defne yaprağı koy bak bundan sonra somon yiyomusun yemiyomusun:)))

ÖZLEMCE dedi ki...

ah canım benim benim. kırk yamayada sarsam yıyemem ben somon :((

fatma krbyz dedi ki...

somon kadar güzel ve leziz bir balık varmı yaa:) hem kadınlar için çok faydalı yağlar içeriyor zorlada olsa yemen lazım cicim :)