Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

20 Mart 2012 Salı

Un kurabiyesi



Malzemeler
 250 margarin (sana hamur işi)
 1 bardak pudra şekeri
 aldığı kadar un

Yumuşamış margarin pudra şekeriyle iyice karıştırılır.Daha sonra un ilave edilir. Ben genelde kurabiye hamurları yoğun yaparım daha iyi sonuç alırım.Hamurdan ceviz büyüklüğünde parçalar kopartılır. İstenilen şekil verilir ben iki şekilde yaptım.Un kurabiyesinin klasik görüntüsünü çatalla yaptım.160 derece fırında altı hafifi pembeleşinceye kadar pişirilir.


3 yorum:

fatma krbyz dedi ki...

bugün bu tarifi denicem özlemcim..malzemesi yok denecek kadar az..hihihi..uğraştırmıcak beni.:)))

fatma krbyz dedi ki...

bugün bu tarifi denicem özlemcim..malzemesi yok denecek kadar az..hihihi..uğraştırmıcak beni.:)))

ÖZLEMCE dedi ki...

Kurabiyenin hamuru yogun olsun yoksa yayilir