Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

7 Mart 2012 Çarşamba

Gülseren'in çay daveti

külah tatlısı
                                           
kereviz salatası
ev baklavası
                                                     haşhaşlı çörek



Oooh hepsinden bir güzel yedik aldık kalorileri sefamız olsun ...:)  Bu lezzetler bir tarafa günü keyifli hale getiren güzel insanlarla bir arada olmaktı..Bol kahkahalı güzel bir gün geçirdik.
Ev sahibinin hazırladığı lezzetlerin tariflerini yakında paylaşıcam sizlerle.

Ben dört yıldır İstanbul'dayım ve ayı sitedeyim.2.5 yıl kadar kirada oturdum.Daha sonra oturduğum dairenin karşı tarafını satın almak kısmet oldu.ilk oturduğum evin farklı bir sıcaklığı var içimde , o eve gelin geldim :) kızımın ılk evi :) o evden daire alıp çıktım :) Kızım 20 aylıktı asansörden inince o kapıya yönelirdi.  Ev sahiplerimizde iyi insanlardı.Biz taşındıktan sonra anahtarın birini bize bıraktılar. Bakmak isteyen olursa gezdirmemiz için  :))
   Biz taşındıktan 3-4 ay sonra başka kiracılar geldi.Anahtarın biri  bizde olduğu için hem onu vermek hemde bir ihtiyaçları olur mu diye sormak için kapılarını çaldım. Tanıştık falan filan  ' bu ev bana çok uğurlu geldi inşALLAH sizede uğurlu gelir  ve buradan kendi evinize taşınırsınız' dedim.

Veeee 1 yıl sonra yani dün eve gelirken eşyaların taşındığını gördüm .'daha komşuluk yapamadan nereye gidiyorsun 'dedim
Buruk bir ses ve yüz ifadesiyle ' evi boşaltmıyoruz sadece ben ayrılıyorum,kısmet böyleymiş' dedi
Hakkınızda hayırlısından başka ne diyebilirdim ki   :((
Bana bu kadar uğurlu gelen o ev keşke komşuma da huzur ve mutluluk verseydi :(((

6 yorum:

fatma krbyz dedi ki...

menü harika gözüküyor..ımMm canım çektii :( gülseren hanımın ellerine sağlık afiyetler olsun kereviz salatasınn tarifi tarafımdan istenmektedir....:))

Neşeli Sesler dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
nesrin dedi ki...

Komsunuza üzüldüm, zaman zaman iyi ve kötü seyler olur hayatta. Ileriye bakmak lazim. Bundan sonra yüzü gülsün insallah. Menü süper. Önce su külah tatlisinin tarifini verseydiniz sevinirdim.

ÖZLEMCE dedi ki...

Kendim yapmadan tarif yayınlamak istemiyorum yarın kendim deneyip yayınlayacağım inş.

Tasarıbell dedi ki...

Külah tatlısını merakla bekliyorum.. şimdiden kolay gelsin :))

Unknown dedi ki...

ben de şimdi yayınladım ama burda kralı varmış...kim yaptıysa ellerine sağlık..