Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

9 Mart 2012 Cuma

Teyzemin yemek daveti





Daha masaya getirilmemiş lezzetler var ama masaya oturduğum anda fotograf çekmeyi unutuyorum.Acemiyim yavaş yavaş alışıcam .Masada gördüklerinizi 1 saat içinde hazırladı MaşALLAH diyorum :))



Bu akşam bana çok güldüler.Teyzemin misafirleri benimde tanıdığım ve sevdiğim kişilerdir. Gelir gelmez
kutudan çıkan bir şeyin buzdolabına koyulduğunu gördüm. Tam seçemedim meyveli pastamı yoksa meyve sepetimi diye  :)  'tatlıyı dolaba koydum' dediklerini duydum.'Hııım tatlıymış' dedim içimden ama merak ediyorum görüntüsünü..  ' ay dayanamıyıcam getirdiğiniz tatlı çok güzel gözüküyordu hemem görmem lazım' dedim ve buzdolabını açtım.Tatlıyı almaya çalıştım ALLAHUEKBER  gördüğüm kapaklı seramik pasta kabı olmasın...Daha kabı dolaba koymadan  3 kadının Saba tümer gibi kahkahalarını duydum  :((((((((((((
Seramik kabın içinde de tiramisu var. Ay o güzel görüntüden sonra tiramisu hiçte güzel gelmedi bana   :)

Bu arada bu pasta kabıyla ilgili bir kaç tane daha benim gibi yanlış anlaşılma olayı varmış bende aralarına dahil oldum. Artık anlatıp anlatıp gülerler bana    hiiiii   :)) Ama inanın o kadar gerçek görünüyor   :(

12 yorum:

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

tanıştığıma memnun oldum canım
mmm harika masa
:))

ÖZLEMCE dedi ki...

bende :)) teşekkürler...

Kiremithanem dedi ki...

Merhaba hayırlı uğurlu olsun..
Etkinliğe katılmak için şartları göz önünde bulundurup uygulamanız gerekecek sevgiler gönderiyorum..

Kiremithanem dedi ki...

Etkinliye katılmak isteyenin yapması rica olunan koşullar:
1:Bu postun altına yorum olarak İsim veya varsa Blog ismini ve aktif Mail adresini yazması(mail şart)
2:Blog veya sosyalleşme ağlarında duyurması (daha çok kişi bu güzelliğe katılması bakımından)
3:Hediyenin içinde gönderen tarafından alıcıya yazılmış özel bir dua ve kısacık bir yazı(kendi eli ve gönlünden)kopya çekmek yasak :)
4:10 lirayı aşmayan bir hediye seçip içinde çocukluk günlerini hatırlatan bir objenin konması.


Son gün 15 Mart

*mehtap dedi ki...

ya bende anlamadım valla pasta kabı olduğunu,ne güzel şeymiş öyle.

ÖZLEMCE dedi ki...

görmeniz lazım... kenarında bır ıkı yeri kırılmış sanıyorum bi kaç pasta denemesi yapılmışş :)))

Neşeli Sesler dedi ki...

ben de pasta sandım noollmuşş:(((

ÖZLEMCE dedi ki...

kapağına pasta deseni verilmiş seramik kapaklı bir saklama kabı :))

fatma krbyz dedi ki...

yazıyı okumadan resmi görünce buzdolabı magneti sandımdı :))

fatma krbyz dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Merhabalar tanıştığımıza memnun oldum:)
Mail spam'a düşmüş yeni gördüm canım kusura bakma gecikme için:)
Blog dünyasına hoşgeldin:)
Bloğun ve lezzetlerin çokk güzel ellerine emeklerine sağlık:)
O güzeli Bende pasta sanıp,tarif arıyordum,yazını okuyunca anladım:)
İnşallah uzunn yıllar,hep birlikte bol paylaşımlarda bulunma dileklerimle sevgiler...

Senin izlediklerin var ama seni izleyeceklerin bölümün yok canım.Nasıl üye olucaz.

ÖZLEMCE dedi ki...

çok teşekkür ederim sıcak ve samimi yorumun için :) malum acemılık var bıraz ama hemen izleyici bölümünü ekleyeceğim..