Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

17 Mart 2012 Cumartesi

Çarpı işi bebek yastığı


ÖYKÜ'nün hediyesi :))


Öykü 2.5 aylık bir bebek...
Öykü sayesinde tanıştık Özlemle...
Yaklaşık üç  yıldır aynı apartmanda oturuyoruz ama daha yeni tanıştık.60 dairelik apartman....
Kızım doğmadan önce 9.katı ınıp çıkardım ama çocukla zor tabi... Birde asansör kolayımıza geliyor
Geçen günlerde yürüyerek indim .ikinci katta bir kapı dikkatimi çekti. Pek özenle ve güzel süslenmiş... minik minik pembe adımlar yapıştırılmış kapıya ve adımların üzerinde Öykü yazıyor.Yani bu eve yeni bir bebek gelmiiiiiş...
eee hoş gelmiş ...
Dolaşırken aklıma şirin bir fikir geldi.Hemen D&R gidip bebek kartı aldım.Eve geldiğimizde karta güzel dileklerimizi zarfın üzerine de eşim ve benim adımı birde daire :39 yazıp Özlem'in kapısını tıkladım,kartı bıraktım veeee beklemeden asansöre binip kaçtıııım  :)))
Bir iki gün sonra kapın çalındı karşımda güler yüzüyle Özlem vardı...

  Bana Öykü için yaptırdıkları şirin kurabiyelerden getirdi.Kartı okurken eşiyle gözlerinin dolduğunu ve çok sevindiklerini söyledi. Banada bu yetti zaten  :)))
Sağolsun bebeği olmasına rağmen perşembe günü bana oturmaya geldi.çok mutlu oldum
Bende kapıdaki minik adımlardan esinlenerek öykü için küçük bir yastık hazırladım.Pazartesi vericem umarım beğenilir. Kenarına fırfırlarını dikmeden yayınladım ama dayanamadım naapıyııım   :))

14 yorum:

ayla al dedi ki...

güzel düşünceler insana bi yeni arkadaş katar... (süpersin özlem

ÖZLEMCE dedi ki...

inş hep iyi insanlarla karşılaşırız...

fatma krbyz dedi ki...

özocan bu enfes olmuş..ba-yıl-dım :))

Neşeli Sesler dedi ki...

güzel bakan güzel görür güzel şeyler düşünen güzel karşılık alır canım arkadaşım benim... aferim:))

ÖZLEMCE dedi ki...

Sagolun kızlar güzel yorumlarınız için :).

anne eli gibi dedi ki...

bence yastık çok şirin olmuş,bayılacaklar,sürprizinde çok hoşmuş..

ÖZLEMCE dedi ki...

Hosgeldin...
Bu gün vericem yastığı akşam neler olduğjavascript:void(0)unu paylaşırım :))

neslim dedi ki...

bu yastık çok güzel olmuş özlem ..elıne sağlık ..:)

ÖZLEMCE dedi ki...

Daha güzelleri var sırayla yayınlayacağım .yapicaklarimin listesinde sende varsin

neslim dedi ki...

sabırsızlıkla beklıyorum özlemcim..:)

Coşkunlu Figen dedi ki...

çok begendim yastığı mavisini yapmalıyım egeme iyki paylaşmışsın..sevgiler..

Coşkunlu Figen dedi ki...

çok begendim yastığı mavisini yapmalıyım egeme iyki paylaşmışsın..sevgiler..

ÖZLEMCE dedi ki...

'iyiki paylaşmışsın' yorumunu ilk kez aldım... çok mutlu oldum :)))

Adsız dedi ki...

ben de böyle bir komşu istiyorum Rüzgar'ımız olduğunda :) Özlemcim bizim apartmana taşınsanaa :)
Maşallah maşallah ne kadar da harika işlemişsiniz. Ağzım açık, koca bir gülümseme ile kalakaldım.
Ellerinize sağlık. Allah bana da böyle zarif,maharetli ve harika işlemeyi nasip etsin ama nerdee :)