Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

29 Mart 2012 Perşembe

Glazürlü kakaolu kek


Bu keki daha önceleri ağlayan kek olarak  yapıyordum.Kaç yıldır ağlıyor yazık deyip biraz değiştirdim  :))
Geçen günlerde aldığım krem şantinin yanında promosyon olarak glazür verilmişti.Daha önce kullanmamıştım.Keki yaptım glazürü ilk defa kullanmanın acemiliğiyle beyazı ve siyahı karışıp bu rengi aldı.
Pek bi güzel oldu.Eşime sütle beraber ikram ettim.Çok beğendi.
.....Bu üzerindeki çikolata sosu gibi değil nedir ?
ben..haa omu? şey geçen yıl almıştık bugün son kullanma tarihi doluyordu diye hemen yaptım :P
....Canım ya başka miadı yaklaşan yada geçen varsa yapalım yiyelim hemen   :)))
sonuç: atan 1- karşılayan 1

Malzemeler
   4 yumurta
   3 fincan şeker
   3 fincan un
   3 tatlı kaşığı kakao
   yarım çay bardağı süt
   vanilya
   kabartma tozu

   1 kupa süt
   1  adet kramelli nescafe
   glazür

yumurta ve şeker köpürene kadar çırpılır.sırayla diğer malzemeler koyulup karıştılır.Küçük boy dikdörtgen borcama dökülür.170derece fırında pişirilir.Fırından çıkınca dilimlenir.1 Kupa sütle nesface hazırlanır ve kek dökülür.daha sonra glazür sıcak suda eritilip kekik üzerine dökülür.fındık ve hindistan ceviziyle süslenir...
dayanamadım hemen kenarından tadına baktım  :))

Hiç yorum yok: