Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

16 Mart 2012 Cuma

Sigara börekcikleri


Neden çocuklar başka yerlerde yediği şeyleri kendi evlerinde yemezler ?
Geçen gün dışarda kahvaltı yaptık.Kızım sadece sigara böreği yedi desem doğrudur.Ay bende bir heves hemen kahvaltıda sigara böreği hazırladım, hazırladım ama ağızına bile sürmedi.Bir lokma ısırsa beğenmedi veya sevmedi diyicem.
Bu kahvaltı tabağında tek yemediği sigara böreklerim oldu  :((( hiiii

Malzemeler
 2 adet yufkaa
 beyaz peynir
 sıvıyağ

Yufka tezgaha serip sekiz eşit parçaya böldüm. Üçgen şeklindeki yufkanın üzerine peynir koyup uç kısmını fırça yardımıyla ıslattım ve  kenarlarını içeri kıvırarak sardım.Ben çok yağlı olmasın diye iki yemek kaşığı sıvıyağla kısık ateşte kızarttım.Afiyetle yedim :))

4 yorum:

Neşeli Sesler dedi ki...

nasıl da güzel görünüyolar :))

ÖZLEMCE dedi ki...

Sen bı gel ben neler yapıcım sana :)

seherinörgüleri dedi ki...

hazir kahvaltiya geldim yalnizim canimda hazirlamak istemiyordu ellerine saglik canim

Adsız dedi ki...

tarifler enfes görünüyor, bloğuma bıraktığın yorum için teşekkür ederim. Ellerine sağlık ,takipteyim


htpp://yagmuryucel.blogspot.com