Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

23 Mart 2012 Cuma

Köfte patates


Bir önceki postta köftelerin pişmiş halini yayınlayamadığım için tarifini şimdi vericem ve eğer hala almamışsanız size ürün tavsiye edicem.
Tefal actifry  fritöz alıp almamak konusunda kararsız kaldım.Geçen yıl anneler günü eşim Azranın hediyesi diye alıp gelmiş..Oooh çok iyi yapmış  :))
Hep tereddüt ediyordum actifryde kızaran patatesler nasıl olur diye... Sonuç harika ... Ve actifry kullanmaya başladığımdan beri bol yağda kızarmış patates yiyemiyorum,ağır geliyor...Farklı bir çok sebzeyi kızarttım tek beğenmediğim patlıcan oldu :(  özellikle az kızarmış biberler kahvaltıda favorimdir benim :)
Gelelim köftelerimin tarifine

Malzemeler

yarım kg kıyma
yarım ekmek
2 diş sarımsak
1 tatlı kaşığı karabiber
1 çay kaşığı kırmızı biber
tuz

Kıymayı derin bir kabın içine koyuyorum .Sarımsakları ezilerek kıymaya ilave ediyorum.Ben yarım bayat ekmeğini iyice ıslatıp sıkıyorum ve iç kısmını iyice kıymanın üzerine ufalıyorum.Diğer malzemeleri koyup yoğuruyorum istediğim büyüklükte şekillendiriyorum.1 saat kadar buzdolabında dinlendiriyorum. Az yağda ve kısık ateşte kızartıyorum ....

7 yorum:

birincisin dedi ki...

Bu ürünü alıp almama konusunda kararsızım,fikirlerini dikkate alıcam:)Ellerine sağlık.Sevgiler:)

ÖZLEMCE dedi ki...

tavsiye ederim..gerçekten çok memnunun..sadece patlıcanlı yemekler ve kızartmalar güzel olmuyor :(

Bende ekmek yapma makinası alıcam ne zamandır ama bir türlü karar vermedim
sen kullanıyormusun? memnunmusun ?

Neşeli Sesler dedi ki...

Esse almalısın ekmek makinasında ..

ÖZLEMCE dedi ki...

esse servis konusunda problemliymiş..

ayla al dedi ki...

ya bu köfteler çok güzel görünüyo. ellerine sağlık süpersin özlem :) orta dakilerin üztün deki kaşarmı?

Fatosca Tadlar dedi ki...

Merhaba bloğunu nette gezerken gördüm. Bu Tefal actfry bende de var. Harika bir ürün çok ama çok memnunum. Gerçekten kızartmaların artık çok daha hafif. Keyifle kullanıyorum. Köftelerin süper olmuş:) Ellerine sağlık canım. Benim bloğumu da ziyaret edersen çok mutlu olurum. http://fatoscatadlar.blogspot.com/
sevgiler...

Unknown dedi ki...

merhabalar actifiry konusunda hep ama hep kararsızdım memnun olduğunu duyunca sevindim etrafımda hiç güzel patates yapmadığını duyuyordum :(
banada beklerim takipleşmek dileğiyle sevgiler Özlem hanım :)