Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

14 Mart 2012 Çarşamba

Tarçınlı Kek



Malzemeler
 3 yumurta
 1.5 bardak şeker
 1 su bardağı çiçekyağı
 1 çay bardağı ılık su
 1 çorba kaşığı tarçan
 1 çay kaşığı kakao
 1 çay bardağı ceviz
 1 paket kabartma tozu,  un

Yumurta ve şeker iyice çırptım . Daha sonra çiçekyağı ve ılık su koyup  yavaş yavaş karıştırdım.kakao hariç diğer malzemeleri koydum.Kek hamurundan 5 kaşık ayırıp kakaoyu döküm karıştırdım.Kek kalıbını margarinle yağlayıp hamuru döktüm.hazırladığım kakaolu karışımı hamurun üzerine döktüm. 170 derece fırında pişirdim.

2 yorum:

sarımutfak-hande dedi ki...

mis gibi tarçın kokuları buraya kadar geldi:)))
ellerine sağlık çok güzel görünüyor kekin

ÖZLEMCE dedi ki...

handecim kek pişirken o harika kokusuna birde tarçın ilave oldu :)))
bü güzel dün maltepe civarlarına kadar geldi:))