Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

15 Mart 2012 Perşembe

Kırmızı biber bohçası


İyi akşamlarr.. evet iyi diyelim hayatımız iyi olsun  :)  Hep iyi düşünmek ister insan ama kafasındaki acabalar hiç bırakmaz peşini :(
Dün çok sevdiğim arkadaşımın oğlunun rahatsızlandığını öğrendim.Hemen arayıp yapabileciğim bir şey olup olmadığını sordum.Bu gün tekrar aradım detaylarını öğrenmek için, cuma günü hastaneye yatıracaklarını  kan değerlerinin çok düşük olduğunu öğrendim.Gül 'çok korktuk ALLAH kimseyi evlat acısıyla sınamasın 'dedi
Bu cümleden sonra aklıma lohusalığım da ki korkularım geldi
  acaba kızıma bakabilecekmiyim
  bana birşey olursa kızım ne yapar
  ona birşey olursa ben ne yaparım

İnşallah bu korkularımız sadece o dönemde kalır .İnşallah  olumsuz bir durum olmaz sadece basit bir vürüstür
 Bu haberi öğrenmeden once komşucuğumun misafirleri vardı bende yardım etmeye gittim.Beraber bişeyler hazırladık.

Malzemeler
  6 adet közlenmiş kırmızı biber
  10 gr beyaz peynir
  3-4 tane taze nane yaprağı
  1 avuç ceviz
  tazen soğan

Peynir ve naneyi blender yardımıyla iyice ezdik ve cevizi ilave ettik.Kırmızı biberleri ikiye böldük.taze soğanları sıcak suda beklettik(daha rahat düğüm yapabilmek için ) Yarım kırmızı biberi  tezgaha koyup üzerine peynir karışımından koyduk. Yeşil soğanlarla sarıp düğüm yaptık

Hiç yorum yok: